INFORMAȚII UTILE DESPRE LIVRARE / COMENZI
Pentru a putea plasa o comandă pe site nu este obligatoriu să vă creați un cont de client, comanda putând fi plasată și fără să vă logați pe site.
PAȘII PENTRU A PLASA O COMANDĂ:
- navigați printre produsele noastre de pe site, alegeți unul dintre produsele dorite și apasați pe butonul ADAUGĂ ÎN COȘ
- apasați pe iconița cu simbolul coșului de cumpărături
- alegeți FINALIZARE
- introduceți datele solicitate în formular
- alegeți adresa de livrare
- alegeți modalitatea de plată dorită
- dacă aveți un cupon de reducere îl puteți introduce acum în câmpul Dă clic aici pentru a-ți introduce codul
- verificați informațiile introuse și dacă totul este corect completat, apăsați pe butonul PLASEAZĂ COMANDA
Comand este trimisă acum către colegii noștri pentru procesare. În scurt timp vețti primi și un e-mail de confirmare plasare comandă, urmând apoi informații referitoare la statusul comenzii dvs.
Produsele comandate prin intermediul site-ului nostru se pot achita după cum urmează:
- cash la livrare, direct la curier
- online cu cardul prin procesator de plată securizata 3D secure
- ordin de plată – în contul firmei noastre (necesită confirmare de plată înainte de expedierea comenzii)
Modalitatea de plată se selectează în pagina de checkout (finalizare comandă)
Toate produsele noastre se pot livra la distanță numai prin curier rapid ( Fan Courier, GLS, Urgent Cargus sau DPD, după caz).
Timpul de livrare, calculat după procesarea comenzii, este de aprox. 24-48h. Timpii de livrare nu țin direct de firma noastră, drept urmare nu ne putem considera direct răspunzători pentru eventualele întârzieri de livrare. Pentru astfel de situații este recomandat să ne contactați pentru a vă oferi informațiile despre livrare și pentru a vă îndrum spre departamentul de relații cu clienții aferent firmei de curierat cu care s-a făcut livrarea dvs.
Timpul de procesare al comenzilor este de regula de 1-3 ore, dar poate varia în funcție de nr. de comenzi din timpul zilei. Comenzile primite în weekend , însemnând de vineri ora 18.00 și până luni dimineață ora 08:00 se vor procesa începând de luni ora 08:30.
Statusul unei comenzi este de regulă primit pe mail în timp real. Asta însemând că atunci când noi modificăm statusul comenzii din ÎN PROCESARE în COMANDĂ FINALIZATĂ și dvs. ve-ți primi un email de informare în acest sens.
Dacă totuși doriți să identificați informații despre comanda/comenzile dvs. direct pe site, navigați spre partea de jos a site-ului și apăsați pe butonul – Urmărește o comandă plasată și introduceți ID-ul de comandă primit pe mail.
Toate comenzile plasate pe site-ul nostru se pot ridica, la cerere, și din magazinul nostru fizic de la adresa – Str. Mihai Eminescu 10, Caransebeș.
Pentru a ridica o comandă din magazin, trebuie să ne specificați acest lucru în zona de note comenzi din pagina de finalizare comandă sau să ne trimiteți un e-mail la adresa contact@diskount.ro cu ID-ul de comandă și mesajul dvs. referitor la ridicarea personală a comenzii. Dacă nu vă descurcați cu trimiterea mailului ne puteți contacta telefonic la 0762 155 176 și vom rezolva împreună solicitarea dvs.
Din păcate răspunsul este NU! Va trebui să aștepți până vei împlini vârsta minimă obligatorie de 18 ani pentru a putea comanda produse din alcool de pe site-ul nostru.
Legislația în vigoare din România și UE interzice comercializarea de produse cu alcool pentru persoane sub 18 ani.
INFORMAȚII UTILE PRODUSE / RETUR / GRANAȚIE
Da, toate produsele comercializate de noi beneficiază de garanție comercială standard.
Conform cu prevederile legale, aveți dreptul să returnați orice produs comandat la distanță, prin intermediul unui site sau telefonic ori prin email. Dreptul de retur este de 14 zile de la momentul livrării comenzii plasate. Cele 14 zile legale sunt zile calendaristice.
Timp de 14 zile calendaristice de la momentul primirii comenzii de la curier aveți dreptul să returnați orice produs comandat prin site-ul nostru, indiferent de motivul ales de dvs.
Pentru a putea returna un produs trebuie să respectați următoarele aspecte:
- produsul nu trebuie să aibe urme de folosință
- produsul trebuie să aibe toate etichetele originale intacte, exact așa cum s-a livrat către dvs.
- produsul nu trebuie să prezinte urme de lovire
- produsul trebuie livrat în ambalajul în care a ajuns la dvs. dacă acest lucru este posibil
- trebuie să competați un formular de contact și să ne contactați fie telefonic fie prin e-mail pentru a ne transmite solicitarea dvs.
- costul de livrare de la adresa dvs. către sediul nostru va fi suportat integral de către dvs. Costul de livrare este suportat de către noi NUMAI în cazul în care motivul de retur este unul din următoarele: produs livrat defect și anunțat în max 24 ore de la livrare, produs livrat greșit ( comandă greșită din vina noastră), produs care nu corespunde cu informațiile de pe site, produs deteriorat.
Puteți descărca formularul de retur de aici – FORMULAR RETUR
Dacă din diferite motive doriți să anulați sau să modificați o comandă plasată pe site, acest lucru se poate face numai dacă statusul comenzi dvs. nu a fost modificat din ÎN PROCESARE în COMANDĂ FINALIZATĂ!
Dacă vă încadrați în acest status, atunci tot ce trebuie să faceți este să ne contactați telefonic și să ne comunicați solicitarea dvs.
Dacă comanda a fost încadrată ca FINALIZATĂ aceasta nu mai pote fi modificată pentru că deja a fost pregătită pentru curier sau chiar preluată de curier.
Diskount.ro este gestionat de o persoană juridică autorizată să comercializeze produse online și în magazine fizice, drept urmare putem emite facturi fiscale pentru produsele pe care le comercializăm.
Pentru a emite o factură pe firma dvs. este nevoie să alegeți în momentul finalizării comenzi – DORESC FACTURĂ PE FIRMĂ și să completați câmpurile solicitate.
Firma noastră deține atestat de distribuție și comercializare angro și la cerere, acesta poate fi înmânat către clienții noștri pentru a le fi util în procesul de revânzare a produselor noastre.
Contactează-ne pentru a intra în posesia unei copii a atestatului.